
Czas rekrutacji
Zgłoszenia zbieramy do godz. 23:59 22.czerwca
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc9E5n5itlN7ehyqQ9rGrcLzYCtoZd3C0fOEwwepwVZcyJcmg/viewform?usp=header
Miejsce wykonania zadań
VI Liceum Ogólnokształcące im. Ignacego Jana Paderewskiego w Poznaniu,
Poznań
Kontakt do koordynatora
Eliza Wessel
fundacja.oratoria@gmail.com
tel. + 48 796 063 377
https://www.facebook.com/profile.php?id=100092229104680
Opis zadań
Cześć!
Jeśli szukasz niestandardowych wyzwań wolontariackich, po których pozostaną wesołe wspomnienia na lata, ta oferta jest skierowana do Ciebie 🙂
Dlaczego? Poznańska Noc Debaty to wydarzenie, na które zjeżdżają się ludzie z rozmaitych zakątków Polski, by dyskutować nad tematami, o którym nie śniło się nawet antycznym filozofom, a wszystko dzieje się w jednej z Poznańskich Szkół pod osłoną Nocy.
Co będzie należało do Twoich zadań?
- obsługa punktu info i bieżące wsparcie informacyjne dla osób uczestniczących
- przygotowanie sal, w których będą odbywały się debaty (ustawienie stołów i krzeseł, oznakowanie sal)
- dbanie o porządek w trakcie wydarzenia i pomoc w przywróceniu szkoły do stanu pierwotnego po zakończeniu
- opieka nad kącikiem gastro
- *dla chętnych: wsparcie w prowadzeniu debat (mierzenie czasu, marszałkowanie, sędziowanie)
Wszelkie zadania na spokojnie omówimy podczas spotkania organizacyjnego i rozdzielimy według indywidualnych predyspozycji.
W razie jakichkolwiek pytań, śmiało pisz lub dzwoń. Chętnie odpowiemy 🙂
Data rozpoczęcia i data zakończenia
Od 28 czerwca 2025 r. do 29 czerwca 2025 r.
Świadczenia i korzyści
Każda z osób zaangażowanych w wolontariat, otrzyma:
- porozumienie wolontariackie wraz z ubezpieczeniem na czas trwania wolontariatu;
- zaświadczenie o realizacji wolontariatu;
- upominek od zespołu organizatorskiego;
- poczęstunek w trakcie wydarzenia;
- dostęp do strefy odpoczynku.
Minimalny wiek wolontariusza
Dla osób od 16 lat.
Czy organizator akceptuje zgłoszenia od grup (np. wolontariat pracowniczy):
Tak
Czy organizacja przyjmuje praktykantów / stażystów?
Nie
Link do rekrutacji: